SETAHUN SEKALI BERJUMPA

Nak tanya korang dalam setahun berapa banyak kali korang jumpa kawan kawan sekolah/universiti kira kira macam majlis reunion la tak kesah la majlis besar ke majlis kecik ke atau terjumpa di kenduri kawen hahahahaa.

Tapi tak kesah la kan berapa banyak kali berjumpa ke tapi yang penting hubungan tu tak putus begitu sahaja. Macam aku jugak la setahun sekali ja dapat berkumpul ramai-ramai macam ni untuk batch aku semasa di Uitm Kedah. s yelaa ade yang duduk KL boleh la jumpa yang duk jauh susah sikit la.

IMG_0389

Bila berjumpa je haaa ade yang dah kawen ade yang dah beranak pinak dah. Mula sorang lepas tu berdua kini bertiga. Al kisahnya hahahahaha.  Baru baru dapat la peluang berjumpa dengan dorang ni. Majlis berbuka puasa di Pusat Alumni UM first time jugak datang sini. Meriah. So rata-rata memang semua dah dimiliki dan memiliki aku je yang solo.. eh solo ke hhahahahahahahahah.

IMG_0392

Thanks semua !! Jumpa lagi next reunion =)

Pengarang: shahrir2503

A Traveler. Music, Food & Fashion Lover

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s